Dne 25.1.2017 jsme uspořádali prezentační akci pro zástupce elektronických a tištěných médií, zabývajícími se potravinami a jejich kulinářským využitím. Akce se konala v kuchařském studiu Knorr společnosti Unilever. Všechny účastníky čekal krátký výklad na téma výhody hluboce zmrazeného ovoce a zeleniny pro jeho využití v gastronomii, sortimentní portfolio značek Dione, Dione Premium, Dione Extra a Agrimex Foodservice, to vše podtržené průvodcem po našich webech www.mojedione.cz a www.agrimex.org .
Pro účastníky bylo připraveno sedmichodové degustační menu, vytvořené šéfkuchaři studia Knorr Milanem Sahánkem a Janem Davídkem na základě receptur z webu www.mojedione.cz .
http://www.mojedione.cz/cs/recept/bramborovy-salat
http://www.mojedione.cz/cs/recept/dynova-polevka
http://www.mojedione.cz/cs/recept/rukolovy-salatek-s-marinovanymi-fazolkami-malinovanym-dressinkem
http://www.mojedione.cz/cs/recept/cerstvy-losos-se-zeleninou-polnickem
http://www.mojedione.cz/cs/recept/tiramisu-s-malinami
http://www.mojedione.cz/cs/recept/boruvkovo-bananove-smoothie
Veškeré receptury obsahují produkty Dione v kombinaci s masem, bylinkami a kořením. Všechny použité produkty byly vystaveny v syrovém stavu na ledu tak, aby bylo možné posoudit kvalitu suroviny, jejího složení, velikosti, tvaru a barvy komponentů.
Během degustace našich receptur proběhlo premiérové promítání naší novinky – videoreceptů, které se již brzy objeví na našem webu i facebooku.