Nezoufalky.cz

Září 2016

Svíčková jednoduše a zdravě

Máte chuť na svíčkovou, ale nechce se vám do její náročné a dlouhé přípravy? Zapomeňte na tradiční klasiku s čištěním a krájením zeleniny, a použijte mražené proužky. S nimi budete mít omáčku hned a bude vám zaručeně chutnat.

  • Toto je jen temp image. Tady bude player pro povidku…

     

FIT svíčková není recept, ze kterého budete mít výčitky. Obsahuje pouze maso, zeleninu, koření a rostlinnou smetanu. Místo houskového knedlíku navíc vyzkoušejte jeho zdravější ovesno-bramborovou variantu. Na 3-4 porce si připravte:

500 g hovězí plece
1 větší cibuli
1 balení Pod svíčkovou proužky Dione
olivový olej
125 ml rýžové smetany Alpro
150 ml kokosového mléka Alpro
koření Divoká směs

Na ovesno-bramborové knedlíky vám budou stačit 4 ingredience: 500 g brambor, 100 g najemno namletých ovesných vloček, 1 vejce a sůl

Nakrájejte si cibulku a osmahněte ji na trošce olivového oleje. Po chvíli přidejte maso a nechte ho ze všech stran zatáhnout. Do pekáče dejte kapku oleje, osmahnutou cibulku, 1 balení Pod svíčkovou proužky Dione a doprostřed uložte maso. Posypte kořením a dejte péct do trouby na 150 stupňů asi na 2 a půl hodiny. Maso průběžně podlévejte horkou vodou. Zatím co se maso peče, můžete si připravit zdravější variantu klasických knedlíků. Oloupejte si brambory a uvařte je do měkka. Potom je rozšťouchejte a přidejte namleté vločky, vejce a sůl. Z těsta vytvarujte knedlíky, vkládejte je do vroucí vody a vařte podle velikosti asi 10 minut. Když je maso dopečené, vyndejte jej z pekáče, zeleninu přendejte do misky, přidejte smetanu a rozmixujte. Podle hustoty přidejte i kokosové mléko.